loading...
سرخس برای اخرالزمان
amirali بازدید : 28 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)


گرگی نزد شیری آمد و گفت : با من کُشتی بگیر

شیر گفت : من با تو کُشتی نمی گیرم

گرگ با صدای بلند گفت

من هم نزد همه ی گرگ ها میروم و به آنها می گویم که شیر سلطان جنگل از
کُشتی گرفتن با من می هراسد

شیر در جواب گرگ گفت

سرزنش گُرگان را خوشتر دارم

تا اینکه شیران مرا شماتت کنند که با گرگی کُشتی گرفته ام


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
فرصتی برای کمک به هم و رسوندن شهرمون به استاندارد های مهدویت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان سرخس برای اخرالزمان وآدرس http://sarakhs4apocalyps.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.